Tags

, , ,

Una dintre cele mai mari companii imobiliare americane își anunță intrarea pe piața din România. Cu o experiență de peste 40 de ani în real estate, ERA Imobiliare își va începe activitatea din București, sperând ca, în următorii 5-10 ani, să dezvolte, la nivel local, un sistem cu peste 100 de agenți și agenții imobiliare.

ERA LogoCompania ERA, una dintre cele mai puternice companii de franciză imobiliară la nivel global, anunță intrarea pe piața din România și introducerea sistemului unic de francizare ERA® Business System.

„Piața imobiliară din România este în acest moment una prea puțin reglementată, în care accesul se face foarte ușor. În această piață eterogenă, marcată de existența a mii de agenții imobiliare, ERA România își dorește să introducă un sistem profesional prin care clienții care doresc să cumpere sau să vândă un imobil să aibă un punct de referință, un brand care să ateste profesionalismul unui broker sau a unei agenții imobiliare”,au transmis reprezentanții companiei.

  • ERA Romania își propune ca în următorii 5 – 10 ani, peste 100 de agenți și agenții imobiliare să facă parte din sistem și să dețină fiecare minim 10% din aria rezidențială acoperită.
  • În primii trei ani de funcționare ERA România dorește să atingă cel puțin 50 de francizați.
  • În medie, în fiecare din țările în care își desfășoară activitatea, ERA deține 15% din piața imobiliară rezidențială.

„În momentul în care un broker sau o agenție se afiliază sistemului de francizare ERA, i se pun la dispoziție o serie de instrumente și un set de cunoștințe care îl ajute să aibă succes pe piața imobiliară. Aceștia nu își pierd autonomia, fiecare franciză fiind deținută independent.  În relația de franciză, ERA acordă o licență brokerului sau agenției pentru a-și desfășura activitatea sub numele său și pentru a urma modelul unic de afaceri ERA, în schimbul unei taxe lunare de licențiere”, mai spun reprezentanții companiei.

Potrivit acestora, printre cele mai importante avantaje care vin la pachet cu intrarea în sistem se numără: sistemul de internet ERA, CRM ERA, sistemul de recomandări ERA, programul de training-uri ERA, sistemul de recomandări ERA.

Operațiunile în România vor fi coordonate de Valentin Krastev, cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul dezvoltării sistemului de francizări și vânzări imobiliare. Valentin Krastev a deținut funcția de director de marketing al Asociației Bulgare de Franciză, este un fondator al Federației de Franciză a Țărilor de la Marea Neagră și lucrează îndeaproape cu Asociația Română de Franciză și Asociația Turcă de Franciză (UFRAD) .

„Brokerii ERA din România vor beneficia  de experiența noastră extinsă și succesul din țările vecine, de programele de training ERA, de metodele de lucru orientate spre rezultate și de instrumente unice. Ne dorim ca francize cu ajutorul cărora să lansăm100 de shop-uri imobiliare”, a declarat Valentin Krastev.

Bucureștiul, punctul de plecare al activității ERA în România

În primă fază, reprezentanții companiei au anunțat că își vor concentra în Capitală, oraș în care se desfășoară peste 30% din activitatea rezidențială de pe plan național.

„Oscilațiile de preț de la valoarea medie de 2300 €/m2 din perioada de vârf (2008) la valoarea medie de 1000 €/m2 de astăzi, sunt una dintre particularitățile pieței rezidențiale din București.  Tot ca o particularitate, în prima jumătate a anului 2015 prețurile caselor din centrul orașului au crescut modest, cu un procent mediu anual de 3%, în timp ce prețurile din zonele periferice ramân sub presiune (-4,0%)”, au specificat reprezentanții ERA.

ERA a fost înființată în SUA în anul 1971 și are o experiență de peste 40 de ani în  domeniul imobiliarelor. În Europa, ERA a creat o serie de start-up-uri de success în 14 piețe europene în ultimii 20 de ani și astăzi are peste 1.100 de birouri și peste 6.000 de membri în Europa.

Sursa : media.imopedia.ro

Advertisements